ΓΙΝΕ Ο FULL COVER ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΟΥ!

Αν έχεις αυτά τα συμπτώματα…

"ΜΟΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ"

Νιώθεις ότι είναι επικίνδυνο να συγκεντρώνεις στο χαρτοφυλάκιό σου  πελάτες ασφαλισμένους σε έναν ή δύο κλάδους με ό τι επιπτώσεις έχει αυτό στο service και τις προμήθειες…

"ΥΠΕΡΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ"

Ανησυχείς ότι παρά την ολοήμερη δραστηριότητά σου το μόνο που καταφέρνεις είναι να συντηρήσεις το υπάρχον χαρτοφυλάκιο  χωρίς προοπτική αύξησης του εισοδήματος

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ "ΑΠΙΣΤΙΕΣ"

Έχεις διαρροές πελατών προς τον ανταγωνισμό και ανακαλύπτεις ότι αγοράζουν από αλλού συμβόλαια που θα μπορούσαν να  έχουν κάνει μαζί σου, αλλά δεν το γνώριζαν

ΕΙΣΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ

Δεν έχεις ανακαλύψει ακόμα ότι  κατέχεις μία τεράστια περιουσία, διατηρώντας σχέση με λίγες εκατοντάδες πελάτες οι  οποίοι σε έχουν εμπιστευτεί με κάποιο τρόπο

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ

Η πλειοψηφία των πελατών σου έχει αγοράσει από σένα μόνο ένα συμβόλαιο και εσύ νιώθεις πεισμένος  ότι δεν μπορούν να αγοράσουν άλλο

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ

Αλλά δεν έχεις τον τρόπο, τον χρόνο, και τον λόγο να καλύψεις  πολύπλευρα και ουσιαστικά τους πελάτες που έχεις με νέα συμβόλαια και να γίνεις ο μοναδικός τους ασφαλιστής

.

Τότε συνέχισε να διαβάζεις…

« Οι εταιρείες δεν μπορούν να προσφέρουν εργασιακή ασφάλεια. Μόνο οι πελάτες μπορούν

Jack Welch

CEO, General Electric

Data Marketing για Ασφαλιστικούς Πράκτορες

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών, δημιούργησε για σας ένα πολύ χρήσιμο και διαφωτιστικό σεμινάριο.

Στην εποχή του GDPR και της IDD, μπορείτε να πουλήσετε ευκολότερα σε γνωστά πρόσωπα και ήδη υπάρχοντες πελάτες παρά σε αγνώστους.

Ο τρόπος είναι η αξιοποίηση των στοιχείων που ήδη κατέχετε με νέες πρωτοποριακές τεχνικές:

  • Δημιουργήστε «στιγμές αλήθειας» για τον πελάτη σας,
  • Πολλαπλασιάστε τα «ερεθίσματα αγοράς»,
  • Αξιοποιήστε σύγχρονα εργαλεία αυτοματοποίησης
  • Δείτε τον κάθε πελάτη σας ως «ΕΝΑΝ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ», όπως αυτός θέλει
  • Γίνετε εσείς ο ΕΝΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ασφαλιστής του

Αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία αυτοματοποίησης. δουλεύοντας οργανωμένα θα δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται κατακόρυφα με λιγότερο κόπο και περισσότερη ικανοποίηση για σας και τα οικονομικά σας

Σταματήστε να «δουλεύετε» για τα συστήματα σας!
Βάλτε τα συστήματα σας να «εργαστούν» για σας!

Δείτε την αγορά σας,  να αναζωογονείται και να σας γεμίζει αισιοδοξία!

Το Δυναμικό Πελατοκεντρικό Marketing

Πώς μειώνω τις εργασίες υψηλού κόστους και αυξάνω τις κερδοφόρες

Πώς συλλέγω και αξιοποιώ τα σημαντικά  δεδομένα του πελάτη

Πώς οργανώνω τις επαφές μου με τον πελάτη

Πώς δημιουργώ ειδικές κατηγορίες πελατών και τι λέω στην κάθε μία

Πώς δημιουργώ καμπάνιες ενημέρωσης που «πουλάνε»

Πώς αυτοματοποιώ τις διαδικασίες και απελευθερώνω χρόνο

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΘΕΣΗ

Ημέρα(ες)

:

Ώρα(ες)

:

Λεπτό(ά)

:

Second(s)

Ημερομηνία Διεξαγωγής σεμιναρίου

Σας περιμένουμε την

Τρίτη 16 Απριλίου,

ώρα 17:30μμ – 9:30μμ

Αξία συμμετοχής;

Η συμμετοχή είναι 40€ για 4 ώρες ζωντανής εργαστηριακής εκπαίδευσης

Έκπτωση -10€ για έγκαιρη κράτηση έως 14/4

Οι ενδιαφερόμενοι κάνουν κράτηση θέσης με κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό και αποστολή του καταθετηρίου στο info@ixos.edu,gr

Τράπεζα Πειραιώς

IBAN: GR37 0171 8420 0068 4212 1696 994

παρακαλούμε στην αιτιολογία ΔΗΛΩΣΤΕ ονοματεπώνυμο συμμετέχοντος

Τόπος διεξαγωγής

Λυκούργου 1 και Αιόλου

Αθήνα 10551

(Μέγαρο ΚΟΝΤΑΞ)

7ος όροφος

Δημήτρης Μαύρος

Εκπαιδευτής

Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ), Με σπουδές στο marketing και  τα οικονομικά και μεταπτυχιακό ( Master) στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού.  Αφοσιωμένος 29 χρόνια στο κίνημα δια βίου μάθησης αλλά και με εικοσαετή ασφαλιστική εμπειρία  στις πωλήσεις και το management. Πιστοποιημένος ως εμψυχωτής Δραματοθεραπείας και “Γιόγκας γέλιου” καθώς και στην εκπαιδευτική Μέθοδο του Κριτικού Στοχασμού μέσω της Τέχνης και την μετασχηματίζουσα σκέψη. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την υλοποίηση των νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ινστιτούτου