Επιλογή Σελίδας

Βασικος Κυκλος Σπουδων «Certificate in Insurance Business»

Certificate in Insurance Business

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΕΤΗ .

Τι είναι και ποια είναι η ιστορική διαδρομή του Certificate in Insurance Business

To CIIB είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης ενηλίκων βασισμένο στο «αναστοχαστικό μοντέλο» εκπαίδευσης , ένα εκπληκτικής αξίας και από τα πιο αποτελεσματικά μοντέλα εκπαίδευσης που έχει αρχικά επινοηθεί και τεθεί σε εφαρμογή στην Ακαδημία του Πλάτωνος

Τον τρόπο εκπαίδευσης αυτόν έχει υιοθετήσει και το μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο εκπαίδευσης ασφαλιστών στην Αμερική το L.U.T.C με 35.000 σπουδαστές σε κάθε έτος  και το οποίο το Ι.ΧΟ.Σ. εκπροσωπούσε στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά μέχρι 2004.

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ

Το σύστημα εκπαίδευσης με moderators που ακολουθεί το ΙΧΟΣ, Επιτρέπει  την εξ αποστάσεως και τοπικά, διεξαγωγή των μαθημάτων, σε ομάδες ασφαλιστικών πρακτόρων,  με την προϋπόθεση να τηρείται πιστά η μέθοδος, οι κανόνες και οι διαδικασίες πιστοποίησης. Το Ινστιτούτο αναλαμβάνει την προετοιμασία εκπαίδευση και υπστήριξη των moderators καθώς τη υποστήριξη και επίβλεψη της ομάδας.

agsdi-learn

ΣκοπΟς του C.I.I.B.

  • Ο σκοπός του εκπαιδευτικού Προγράμματος είναι να δημιουργήσει επιστήμονες διαμεσολαβητές, ώστε να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στον Έλληνα καταναλωτή.
  • Προσδοκά να τους εξοπλίσει με επιστημονική γνώση, σύγχρονες τεχνικές και πλούσιες πληροφορίες που θα ενισχύσουν το επαγγελματικό τους κύρος, την οικονομική τους ανάπτυξη και το κοινωνικό τους αντίκτυπο.
agsdi-check-circle

Σε ποιους απευθΥνεται

Τον Βασικό Κύκλο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης μπορούν να παρακολουθήσουν:
Α. Νέοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με ασφαλιστικές εταιρίες ή ασφαλιστικά γραφεία και οι οποίοι έχουν προκριθεί στις υποχρεωτικές κρατικές εξετάσεις και διαθέτουν νόμιμη άδεια ασκήσεως του επαγγέλματος.
Β. Έμπειροι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην ασφαλιστική αγορά πάνω από τρία χρόνια και οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα τίτλο σπουδών στην ασφαλιστική επιστήμη

agsdi-target

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

  1. Η επίτευξη της μέγιστης δυνατής αποδοτικότητας και παραγωγικότητας του επαγγελματία ασφαλιστή
  2. Η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της αυτοεικόνας και της ασφαλιστικής προσωπικότητας του ασφαλιστή
  3. Ο εμπλουτισμός των γνώσεων, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων του επαγγελματία ασφαλιστή με αποτέλεσμα την εδραίωσή του στην ασφαλιστική αγορά
  4. Η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του στην διαχείριση ασφαλιστικών υποθέσεων μεγάλων πελατών και η θεαματική άνοδος του μέσου ασφαλίστρου
  5. Η άμεση πρακτική εφαρμογή των γνώσεων που αποκτώνται σε κάθε συνάντηση και ψυχολογική ενδυνάμωση με την βοήθεια της ομάδας
  6. Η διατήρηση και αύξηση της παραγωγής στις αγορές που ήδη κινούνται, και η είσοδος  σε νέες αγορές που απαιτούν ειδικούς χειρισμούς και τεχνογνωσία
t

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ C.I.I.B;

Ανάλογα με την θέση σου στην αγορά και ανάλογα με τις προσδοκίες και τους στόχους σου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα C.I.I.B μπορεί να σε βοηθήσει ως εξής:

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ

Το σύστημα εκπαίδευσης με moderators που ακολουθεί το ΙΧΟΣ, Επιτρέπει  την εξ αποστάσεως και τοπικά, διεξαγωγή των μαθημάτων, σε ομάδες ασφαλιστικών πρακτόρων,  με την προϋπόθεση να τηρείται πιστά η μέθοδος, οι κανόνες και οι διαδικασίες πιστοποίησης. Το Ινστιτούτο αναλαμβάνει την προετοιμασία εκπαίδευση και υπστήριξη των moderators καθώς τη υποστήριξη και επίβλεψη της ομάδας.

ΠεριεχΟμενο και διαρκεια ΣπουδΩν

Το ΙΧΟΣ πρώτο στην Ελλάδα σχεδίασε υλοποίησε και καθιέρωσε τις ασφαλιστικές σπουδές τριετούς διάρκειας, παρέχοντας έναν πλήρη επαγγελματικό τίτλο βασισμένο στην συνεργασία του με το American College

 Η διάρκεια σπουδών του βασικού κύκλου είναι 3 έτη, χωρισμένα σε εξάμηνα.

Περιεχόμενο μαθημάτων 1ου έτους: Ασφαλίσεις φυσικών προσώπων (Α’ και Β’)
Περιεχόμενο μαθημάτων 2ου έτους: Ασφαλίσεις νομικών προσώπων (Α’ και Β’)
Περιεχόμενο μαθημάτων 3ου έτους: Επάλληλες Πωλήσεις (Cross Selling), Τεχνικές marketing και Internet marketing

l

διεξαγωγη μαθηματων

Τα μαθήματα θα γίνονται 1 φορά την εβδομάδα, έχουν διάρκεια 2 ώρες, και είναι 24 ανά εκπαιδευτικό έτος

q

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Το κάθε εκπαιδευτικό έτος αποτελεί ξεχωριστή εκπαιδευτική ενότητα, και παρέχει  αυτοτελή τίτλο

agsdi-learn

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 3 αυτοτελεΙς κΥκλοι ΣπουδΩν – ΘεματικΕς ΕνΟτητες

Το CIIB καλύπτει θεματικά ολόκληρο το φάσμα τον απαραίτητων γνώσεων ενός ασφαλιστή καριέρας που επιθυμεί να επιτύχει και να διακριθεί σε μια από τις πιο κοινωφελείς και επικερδείς σταδιοδρομίες

 

agsdi-person

Α’ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Ευρύ φάσμα γνώσεων για την πώληση ασφαλειών που απευθύνονται σε ιδιώτες πελάτες» 

agsdi-income

B’ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την πώληση ασφαλειών που απευθύνονται σε Επιχειρήσεις 

 

agsdi-people

Γ’ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ

Όλες οι γνώσεις για την πλήρη επιχειρηματική ανάπτυξη του Ασφαλιστικού γραφείου 

agsdi-notebook-2

ΕκπαιδευτικΗ ΜΕθοδος

Οι τάξεις του Ι.ΧΟ.Σ. λειτουργούν με την υποστήριξη των Επιμελητών Τάξεως (Moderators), μέσω τακτικών εβδομαδιαίων συναντήσεων διάρκειας δυόμισι ωρών όπου συνδυάζεται η θεωρητική κατάρτιση με την εμπειρία σε σημαντικά θέματα Η πρακτική εξάσκηση (εργαστήρια) αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των σπουδών, βάση του θεσμού της εργασιακής εμπειρία Οι θεωρητικές γνώσεις, η συμμετοχή στην ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών, καθώς και οι εργασίες που ανατίθενται στους σπουδαστές αξιολογούνται από τους Επιμελητές ενώ λαμβάνονται υπόψη και τα πρακτικά αποτελέσματα των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

agsdi-gear

Εφαρμογη

Κάθε εβδομαδιαία συνεδρία συνοδεύεται από παραγωγικούς στόχους, ασκήσεις ή εργασίες για το διάστημα μέχρι την επόμενη. Επιτυγχάνεται έτσι η αφομοίωση των εκπαιδευτικών στόχων και η βελτίωση της παραγωγικής δρστηριότητας. Κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας «εμπειρία – στοχασμός – εφαρμογή» ο ασφαλιστής συνειδητά εφαρμόζει την νέα γνώση και εφαρμόζει στην επαγγελματική του καθημερινότητα, αλλαγές στις πεποιθήσεις του και στην δράση του

agsdi-water-cycle

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

«Αναστοχασμός»

Είναι  ένα παράθυρο  μέσα από το οποίο  οι επαγγελματίες μπορούν  να δουν και να επικεντρωθούν  στο περιεχόμενο της εμπειρίας που  οι ίδιοι έζησαν, με ένα τρόπο που  τους έδωσε την δυνατότητα να αντιμετωπίζουν,  να αντιλαμβάνονται, με τελικό σκοπό να επιλύουν   τις αντιφάσεις μέσα από την πρακτική τους, μεταξύ   του τι είναι επιθυμητό και τι πραγματοποιήσιμο

«Περισσότερα για την αναστοχαστική Μέθοδο» 

Τα μαθήματα γίνονται σε ομάδες σπουδαστών , διότι η ανταλλαγή εργασιακής εμπειρίας ,η συζήτηση μεταξύ των σπουδαστών και το ομαδικό πνεύμα ,  αποδεδειγμένα ωφελούν όλους τους συμμετέχοντες . 

 

agsdi-chat-gear

ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ mODERATOR

Ο επιμελητής της ομάδας είναι ο συντονιστής και εμψυχωτής της στην διαδικασία των συναντήσεων και στα θέματα που αφορούν την προετοιμασία, την συζήτηση και την εφαρμογή των εκπαιδευτικών της δράσεων.

«Τριπλη Πιστοποιηση ποιοτητας» 

Ο τίτλος CIIB φέρει την 3πλή πιστοποίηση του Ι.ΧΟ.Σ  που βεβαιώνει πως ο επαγελματίας που τον κατέχει έχει:

agsdi-certificate

επαρκεια γνωσεων

agsdi-bookmark-star

παραγωγικη επαρκεια

agsdi-hand-heart

δεοντολογια και επιχειρηματικη επαρκεια

συχνεσ ερωτησεισ

Που διεξαγονται οι συναντησεις;

Σε περίπτωση μεμονωμένων συμμετοχών οι συναντήσεις θα γίνονται στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του ΙΧΟΣ

Σε περίπτωση ομαδικής συμμετοχής άνω των 5 ατόμων οι συναντήσεις μπορούν να γίνονται σε επιλεγμένο χώρο της ομάδας αλλά και στο ΙΧΟΣ

Ποιο ειναι το κοστος των σπουδων; Υπαρχει τροπος διευκολυνσης ως προς την τακτοποιηση του;

Το  Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών  ΙΧΟΣ , μένοντας πιστό στους στόχους που τηρεί εδώ και 17 έτη , να υποστηρίζει και να εκπαιδεύει τον Ασφαλιστικό Πράκτορα, αποφάσισε  να προσφέρει τα εκπαιδευτικά του πακέτα με έκπτωση 40% .

Πιο συγκεκριμένα , ενώ από την ίδρυση του τα δίδακτρα κάθε ακαδημαϊκού έτους ήταν 1.000 ευρώ , η τέχουσα τιμή είναι 600 ευρώ.

Λαμβάνοντας υπ όψη την μειωμένη ρευστότητα της αγοράς και θέλοντας να δώσει ένα επιπλέον κίνητρο στους Ασφαλιστικούς πράκτορες, δίνει την δυνατότητα , τα δίδακτρα να δοθούν τμηματικά:

Εγγραφή 200 ευρώ

Εξετάσεις τριμήνου 200 ευρώ

Τελικές εξετάσεις 200 ευρώ.

Το κόστος των βιβλίων (2 τόμοι ανά ακαδημαϊκό έτος ) περιλαμβάνεται στα δίδακτρα , όπως επίσης και οποιοδήποτε υποστηρικτικό πωλησιακό υλικό κρίνει το Ινστιτούτο πως θα βελτιώσει την απόδοση του σπουδαστή κατά την πρακτική εφαρμογή των γνώσεων του στην αγορά.

Τα εξέταστρα επίσης περιλαμβάνονται στο ποσό των διδάκτρων .

Ποιος ειναι ο τροπος διεξαγωγης των μαθηματων; Γιατι το ΙΧΟΣ δεν εχει εισηγητη;

Είναι απόλυτα εύλογο κάθε σπουδαστής που επενδύει χρόνο και χρήμα στην εκπαίδευση του να αναρωτιέται για τα οφέλη της.

Η επαγγελματική εξέλιξη (όπως και η προσωπική) απαιτεί την εφαρμογή πολλών διανοητικών εργαλείων , όπως οι δεξιότητες συλλογισμού, η ανάπτυξη κρίσεων, η διατύπωση ορθών προτάσεων κα.

Με αυτόν τον τρόπο το άτομο μπορεί να επικοινωνεί μέσω συνομιλίας ή να επιτυγχάνει νοητικούς στόχους , μέσω διαλόγου.

Πρακτικά όμως …

Οι περισσότεροι ασφαλιστικοί σύμβουλοι δεν έχουν διδαχτεί την διαφορά μεταξύ συνομιλίας και διαλόγου, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν πότε χρησιμοποιούν το ένα ή το άλλο στην πωλησιακή διαδικασία.

Ο σπουδαστής μέσω της εκπαίδευσης έχει την δυνατότητα ν’  αναπτύξει την δημιουργική , συνεκτική , αναλυτική , συζευκτική , επινοητική , ορθολογική , διευρυντική , επαγωγική , παραγωγική , επιμεριστική , διαγωγική, βιωματική, συλλογιστική, διερευνητική, αναστοχαστική, εννοιολογική, ταξινομητική, κριτική σκέψη.

Πως μπορει η εκπαιδευση αυτου του ειδους να είναι αποτελεσματικη και να αυξησει την αποτελεσματικη γνωση;

Μια εξαιρετικά εύστοχη παρατήρηση σχετικά με την διδασκαλίας κάνει ο M Lipman στο βιβλίο του «Η σκέψη στην εκπαίδευση», εκδόσεις Πατάκη.

« Όσο παράδοξο κι αν φαίνεται , όταν διδάσκουμε μεταδίδοντας τις πληροφορίες και τα δεδομένα που αφορούν σ ένα θέμα , καλλιεργούμε μια απόμακρη και θεωρητική στάση απέναντι στο συγκεκριμένο θέμα και όχι μια πρακτική».

Ο Lipman προτείνει «… η τάξη να γίνει κοινότητα διερεύνησης…»

– Μαθαίνοντας από την εμπειρία των άλλων : Η συλλογική μάθηση βασίζεται στις εμπειρίες που βιώνονται από κοινού. Πχ η έρευνα μιας συγκεκριμένης αγοράς , ή η εφαρμογή ενός νέου μοντέλου πώλησης , εμπειρίες οι οποίες συζητούνται και αξιολογούνται από όλους τους μετέχοντες.

– Η αίθουσα διδασκαλίας θα πρέπει να μεταμορφωθεί σε ομάδα θετικής συνεισφοράς στην πρόοδο και την εξέλιξη και όχι σε ένα ανταγωνιστικό (ακόμα και ημι-εχθρικό σε λανθάνουσα μορφή περιβάλλον). Οι σπουδαστές θα πρέπει να καταβάλλουν προσπάθεια να ξεφύγουν από τους συνειρμούς που τους καλούν στο κλίμα που είχαν διδαχθεί στις τάξεις ακόμα και από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

– Οι σπουδαστές αντικαθιστούν την έννοια του λάθους και σωστού με τις έννοιες του λειτουργικού και δυσλειτουργικού. Κάτι το οποίο μπορεί να λειτουργήσει θετικά για έναν σπουδαστή , μπορεί να μην λειτουργεί για έναν άλλον . Αυτό δεν το καθιστά λάθος.

– Επιμεριστική σκέψη: Η προσωπική διαδικασία πρόσληψης της πληροφορίας , επεξεργασίας της και εξαγωγής συμπερασμάτων μετατρέπεται σε συλλογική .Ένας σπουδαστής ρωτάει , κάποιος άλλος απαντάει , ένας τρίτος βάζει ένα πρακτικό πλαίσιο στο συμπέρασμα που προέκυψε κοκ.

– Αρχιτεκτονική ιδεών: όταν η ύλη που παρέχει το βιβλίο έχει υποστηρικτικό και μερικώς καθοδηγητικό ρόλο , αφήνει περιθώριο στους σπουδαστές, να δομήσουν με τις σκέψεις τους ένα νέο μοντέλο πάνω στο θέμα που τους δίνεται. Το νέο αυτό μοντέλο περιέχει τις εμπειρίες τους και τις σκέψεις τους γύρω από το θέμα . Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα νέο νοητικό οικοδόμημα , πιο χρηστικό για το επάγγελμα τους , διότι είναι πιο ταιριαστό.

– Η διατύπωση ερωτήσεων από τους σπουδαστές στο θέμα του βιβλίου , ανοίγει τον δρόμο στον διάλογο και στην απόκτηση δεξιοτήτων που αφορούν στην συγκεκριμενοποίηση του αφηρημένου.

Μια τέτοια δεξιότητα είναι απολύτως απαραίτητη στον ασφαλιστικό σύμβουλο καθώς διευκολύνει τον ίδιο και τον πελάτη του να δουλεύουν με θέσεις και όχι με υπαινιγμούς και υποθέσεις. Πχ στην αφηρημένη διατύπωση του πελάτη « με καλύπτει το ταμείο μου» μια ερώτηση του τύπου «τι εννοείς , ποια από τις καλύψεις θεωρείς επαρκή ή ταιριαστή σε σένα;» μπορεί να δώσει μια πιο σαφή οπτική για το τι ακριβώς έχει ο πελάτης στο μυαλό του , ακόμα και στον ίδιο τον πελάτη.

– Η ανοιχτή συζήτηση βελτιώνει τις δεξιότητες της σκέψης , διότι προάγει την ορθή κρίση. Καθώς σε μια ομάδα υπάρχουν περισσότερες από μια συλλογιστικές διαδικασίες , είναι λογικό να επωφελούνται όλοι οι μετέχοντες.

Ο επιμελητής λαμβάνει γραπτές οδηγίες από το Ινστιτούτο ( οδηγός επιμελητού) και μπορεί να απευθύνεται σε έναν από τους συμβούλους εκπαίδευσης για οποιαδήποτε απορία.

Ποια ειναι η υποστηριξη του ΙΧΟΣ στην ομαδα;

 Το ινστιτούτο δίνει την δυνατότητα σε κάθε ομάδα σπουδαστών να στείλει με τη μορφή email ή στο forum όλες τις ερωτήσεις που δεν μπόρεσαν να απαντηθούν με την αναστοχαστική διαδικασία στο μάθημα.

 Επίσης ο σύμβουλος εκπαίδευσης που έχει οριστεί για την συγκεκριμένη ομάδα , θα βρίσκεται σε επικοινωνία , προκειμένου να δίνεται απάντηση σε οποιαδήποτε απορία.

 Επιπλέον το ινστιτούτο συνεργάζεται με νομικό και φοροτεχνικό σύμβουλο που θα απαντήσουν γραπτώς , γνωμοδοτώντας στις ερωτήσεις της ομάδας , οι οποίες έχουν σταλεί γραπτώς , με τη μορφή email ή στο forum .

 Εφόσον το επιτρέπουν οι τεχνολογικές γνώσεις της ομάδας , μπορεί να υποστηρίζεται με ενισχυτική διδασκαλεία από το ΙΧΟΣ μέσω skype.

 Αν η ομάδα θεωρήσει πως χρειάζεται υποστήριξη στον τεχνολογικό τομέα , ο επιστημονικός σύμβουλος θα καθοδηγήσει τον επιμελητή τάξης στην επίτευξη αυτού του στόχου.

 Ο σύμβουλος μπορεί να παρίσταται μια φορά τον μήνα σε μια από τις συναντήσεις της ομάδας προκειμένου να δώσει επιπλέον πληροφορίες και πωλησιακό υλικό στην ομάδα.

 Οι ομάδες εκτός Αθηνών , μπορούν να έχουν ενισχυτική διδασκαλία με την προϋπόθεση πως θα καλυφθούν τα έξοδα μετάβασης και τυχόν διαμονής.

Πως μπορω να διακοψω την παρακολουθηση; Τι επιβαρυνση θα εχω;»

Ο Σπουδαστής μέχρι και την δεύτερη συνεδρία έχει δικαίωμα να διακόψει την συμμετοχή του στο πρόγραμμα χωρίς επιπλέον επιβάρυνση , εκτός από το δικαίωμα εγγραφής. Συμπληρώνει την σχετική αίτηση και επιστρέφει το βιβλίο του και οποιοδήποτε άλλο υλικό έχει παραλάβει.

Υπενθυμίζουμε πως τα δίδακτρα είναι 600 ευρώ για κάθε κύκλο σπουδών και κανονικά όπως σε κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι προκαταβλητέα. Λόγω της κρίσης και ως προσωρινό κίνητρο , παρέχεται η δυνατότητα στους σπουδαστές να τα καταβάλλουν σε τρεις δόσεις . Αν ο σπουδαστής έχει επιλέξει να παραμείνει στο μάθημα πέρα των δυο πρώτων συνεδριών καταβάλλει τα οφειλόμενα στο ινστιτούτο , διατηρώντας το δικαίωμα του στην εξαμηνιαία διευκόλυνση που παρέχεται και στους υπόλοιπους σπουδαστές.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

ΒΗΜΑ 1

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ: Δηλώστε το ενδιαφέρον σας συμπληρώνοντας την φόρμα. με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζετε προτεραιότητα

ΒΗΜΑ 2

ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΘΕΣΗΣ: Κατάθεση προκαταβολής 200€ στον λογαριασμό του Ι.Χ.Ο.Σ 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN: GR37 0171 8420 0068 4212 1696 994 

ΒΗΜΑ 3

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Στείλτε την απόδειξη κατάθεσης στο info@ixos.edu.gr

ΒΗΜΑ 4

ΠΑΡΟΥΣΙΑ: Σας περιμένουμε στο 1ο Μάθημα, σε ημερομηνία που θα οριστεί μετά τις δηλώσεις συμμετοχής

 

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ CIIB

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!

9 + 1 =

ΤΟπος διεξαγωγΗς

Γραφεία ΙΧΟΣ

Λυκούργου 1 και Αιόλου, Αθήνα 10551

(Μέγαρο ΚΟΝΤΑΞ), 7ος όροφος

 

πληροφοριεσ

Χρήστος Σταυρίδης : 69 382 54 727

Δημήτρης Μαύρος  :  69 444 75 222