Επιλογή Σελίδας

Επικοινωνιακος Κυκλος

ενα φιλοδοξο εκπαιδευτικο εργαστηριο διαρκους βελτιωσης

R

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

« Η επικοινωνία είναι μια από τις βασικότερες ανάγκες των ανθρώπων. Επικοινωνώ σημαίνει ότι εκφράζω και ανταλλάσσω συναισθήματα, καταστάσεις, σκέψεις…»

Η σχέση της αγοράς με την επικοινωνία έχει ξεκινήσει από παλιά, από την αρχαιότητα.

Κοινή ρίζα συνδέει τον αγορητή  με τον αγοραστή. Όχι τυχαία.

λογοι για να μπεισ στον «κυκλο» μασ

_

ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ

Για να μπορέσεις να μεταφέρεις το μήνυμά σου και να πετύχεις αυτό που θέλεις είναι απαραίτητο να κατανοήσεις τον άλλον, τα κίνητρά του τις ανάγκες του και κυρίως το σύστημα σκέψης και επικοινωνίας που έχει

I

ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Δυστυχώς αυτά που φαίνονται λογικά και ξεκάθαρα σε σένα δεν φτάνουν στους άλλους με τον ίδιο αυτονόητο τρόπο.  υπάρχουν λοιπόν τεχνικές, εργαλεία, απαραίτητες δεξιότητες για να δώσεις το μήνυμα σου “ χωρίς παρεμβολές”

\

ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Χρειαζόμαστε δεξιότητες που θα δίνουν στην επικοινωνιακή μας προσπάθεια αποτελεσματικότητα.  αυτό σημαίνει να πετυχαίνουμε τον στόχο μας από την επικοινωνία στον επιλέξιμο χρόνο 

agsdi-id-card

Ο χαρακτηρας του επικοινωνιακου κυκλου

Είναι μία αλληλεπιδραστική διαδραστική ομάδα εργασίας,  αυτοβελτίωσης και προβληματισμού, με αντικείμενο την επικοινωνία  και κυρίως την επαγγελματική

agsdi-target

Ο σκοπος του επικοινωνιακου κυκλου

  1. να  ενισχύσει τα μέλη της ομάδας σε θέματα επικοινωνίας 
  2. να εμβαθύνει και να διαφωτίσει σε πλευρές της ανθρώπινης επικοινωνίας και συμπεριφοράς που δεν είναι εύκολα ορατές
  3. Να δώσει πρακτικά εργαλεία που προάγουν την επικοινωνία και την αλληλοκατανόηση
  4. να παροτρύνει  και να υποστηρίξει τα μέλη  στην προσπάθειά τους για αυτοβελτίωση στην επαγγελματική επικοινωνία
agsdi-list

εκπαιδευτικες τεχνικες του επικοινωνιακου κυκλου

  • ολιγόλεπτη εισήγηση

  • Οπτικοακουστικό υλικό προβληματισμού

  • συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών

  • εισηγήσεις από μέλη της ομάδας

  • case studies  και “αποστολές”

  • εκπαιδευτικά παιχνίδια

απαντηση σε πιθανεσ ερωτησεισ

πως λειτουργει

Με συναντήσεις κάθε 15 μέρες.  Το περιεχόμενο των συναντήσεων αποτελείται από μία ολιγόλεπτη εισήγηση την οποία ακολουθεί  συζήτηση. Ο συντονισμός της με όρους ομάδας, επιδιώκεται να είναι, μη καθοδηγητικός αλλά παρεμβατικός  όπου κρίνεται απαραίτητο κατά τη διάρκεια των συναντήσεων. 

Με εξ αποστάσεως επικοινωνία μεταξύ των συναντήσεων.  το περιεχόμενο είναι κυρίως υλικό για μελέτη, προτάσεις για συζήτηση, Feedback κλπ. Μπορεί ακόμη  να δοθεί κάποια γνώμη, σε ζήτημα μπορεί να προκύψει και δεν μπορεί να περιμένει μέχρι την επόμενη συνάντηση

τι σκοπο εχει η λειτουργια του "κυκλου"
  1. να  ενισχύσει τα μέλη της ομάδας σε θέματα επικοινωνίας 
  2. να εμβαθύνει και να διαφωτίσει σε πλευρές της ανθρώπινης επικοινωνίας και συμπεριφοράς που δεν είναι εύκολα ορατές
  3. Να δώσει πρακτικά εργαλεία που προάγουν την επικοινωνία και την αλληλοκατανόηση
  4. να παροτρύνει  και να υποστηρίξει τα μέλη  στην προσπάθειά τους για αυτοβελτίωση στην επαγγελματική επικοινωνία
Ποιος μπορει να ειναι μελος του επικοινωνιακου κυκλου

Επιδιώκουμε αυτή η εκπαιδευτική δράση να απευθυνθεί στους ασφαλιστικούς πράκτορες,  όμως κατόπιν σύστασης και συνεννόησης με τον συντονιστή, στην ομάδα μπορούν να ενταχτούν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι ( πχ συνεργάτες, στελέχη γραφείου, κλπ)  

Που θα γινονται οι συναντησεις

Ο τόπος των συναντήσεων θα είναι ο εκπαιδευτικός χώρος του ΙΧΟΣ,  αλλά και άλλοι χώροι που θα προτείνονται και θα επιλέγονται από τα μέλη της ομάδας 

Ποιος ειναι ο εισηγητης

Ο κύκλος θα έχει προσκεκλημένους εισηγητές εξειδικευμένους στο κάθε ένα από τα θέματα

οι δραστηριότητες του θα συντονίζονται από τον επιμελητή

Μεταξύ των εισηγητών- συντονιστών  θα είναι έμπειρα στελέχη της αγοράς, αλλά και μέλη της ομάδας

Ποια ειναι η Οικονομικη συμμετοχη των μελων

Όπως γνωρίζετε το ΙΧΟΣ δεν έχει σκοπό το κέρδος, και η Οικονομική συμμετοχή βοηθά στην κάλυψη εξόδων αλλά ενδυναμώνει και τη συνειδητή συμμετοχή… 

Ο υποχρεωτικός ελάχιστος (5) αλλά και μέγιστος (15) αριθμός συμμετεχόντων, για την εύρυθμη και ουσιαστική λειτουργία  της ομάδας, μας έδωσε την ιδέα της αντίστοιχα ευέλικτης οικονομικής συμμετοχής με βάση τον κανόνα 5-15 (δηλαδή πέντε συμμετοχές επί 15 ευρώ ή  15 συμμετοχές επί 5 ευρώ) ανά συνάντηση

ποτε θα ξεκινησουν οι συναντησεισ

αν υπάρξει έγκαιρη ανταπόκριση από τους ενδιαφερόμενους η πρώτη συνάντηση θα γίνει μέσα Οκτώβρη με πιθανότερη ημέρα την Πέμπτη το απόγευμα

θεματικεσ ενοτητεσ

|

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

|

ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

|

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

|

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ

|

ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

|

ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ

|

δημιουργικη σκεψη λογοσ και γραφη

|

λογοσ και εικονα

|

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

|

ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ του αριστοτελη

|

Η ΣΩΚΡΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ μαιευτικη

|

ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

|

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΥΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

|

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ δομη και χρηση

|

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ

|

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ

|

Συναισθηματικη νοημοσυνη

|

ΝΕΥΡΟΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

|

ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ

|

ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ (SOCIAL MEDIA, WEBSITE)

7 + 14 =

mini poll
Πώς σου φαίνεται η ιδέα;
Είναι εφικτή;

Τοπος διεξαγωγης

Γραφεία ΙΧΟΣ

Λυκούργου 1 και Αιόλου, Αθήνα 10551

(Μέγαρο ΚΟΝΤΑΞ), 7ος όροφος

 

βρειτε στον χαρτη