ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

Η Ευκαιρία για Μεγάλες Πωλήσεις με υψηλή Ηθική Ανταπόδοση

Το πιο πολύτιμο συμβόλαιο

Πώς και γιατί Τα συμβόλαια σοβαρών κινδύνων κρατάνε τον πελάτη πιστό και διαφημιστή μας

Ο πιο πιστός πελάτης

Πελάτης με ασφάλεια ζωής και ανικανότητας,  ο πελάτης που δεν θα φύγει ποτέ

Η πραγματική Αξία

Ξέρετε για πόσα  χρήματα έχει ασφαλιστεί η ζωή των Ελλήνων πολιτών; άραγε τόσα αξίζουν

Κοιτώντας στα μάτια τα παιδιά του πελάτη

Τι θα απαντήσετε σε ένα τηλεφώνημα με δυσάρεστα μαντάτα;

Γιατί οι πελάτες στην Ελλάδα δεν αγοράζουν μαζικά ασφάλιση ζωής

Γιατί οι ασφαλιστές φοβούνται να ανοίξουν συζήτηση για την πιο πολύτιμη από τις υπηρεσίες τους

“Άραγε φοβάται ο Γιάννης το θεριό ή το θεριό το Γιάννη;”

Εσείς σε πόσους πελάτες προτείνατε να εξασφαλίσουν αυτό που αγαπούν; ….και πόσοι πελάτες αρνήθηκαν;

Πόσα χρήματα πληρώνουν οι ασφαλισμένοι για τη ζωή των άλλων;

Ρωτήσατε τους πελάτες σας τι θα γίνει αν ο συνεταίρος τους δεν μπορεί να ξανάρθει στη δουλειά;

Υπάρχει άραγε ανώδυνη παρουσίαση που να αφορά μία επώδυνη κατάσταση;

Πώς να αναδείξετε τη μοναδικότητα σας ως ο πιο έμπιστος, ωφέλιμος και ασφαλής ευεργέτης του πελάτη;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων η ο καλός Άγγελος της οικογένειας και της περιουσίας;

 

Πολλοί  από εμάς τους λειτουργούς και φορείς του μηνύματος της ασφάλισης,  έχουμε βρεθεί αρκετές φορές στην αμήχανη θέση να ανησυχούμε αν ενημερώσαμε πλήρως,  αν προβλέψαμε σωστά και υπολογίσαμε με ακρίβεια και προτεραιότητα τον πραγματικό κίνδυνο.

Τα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων στην Ελλάδα στους κινδύνους που αφορούν θάνατο και ανικανότητα  δείχνουν ότι οι σχετικές πωλήσεις κινούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Αυτό παράλληλα σημαίνει και μία εξαιρετική Ευκαιρία για αύξηση των πωλήσεων.

 Οι αιτίες

Πολλοί ασφαλιστές θεωρούν οι αιτίες αυτών των χαμηλών πωλήσεων είναι:

  • η ελλιπής ενημέρωση των πελατών για τον κίνδυνο που διατρέχουν
  • ο δισταγμός των ασφαλιστών να μιλήσουν για ένα τόσο σημαντικό αλλά ευαίσθητο θέμα
  • Η προτεραιότητες  που δίνουν οι πελάτες επηρεασμένοι από την επικαιρότητα το και την διαφήμιση
  • Και τέλος ίσως το σημαντικότερο  η έλλειψη τεχνικών παρουσίασης και πώλησης.

Θέματα εκπαίδευσης

  • Πώς να γίνετε ο καλύτερος  σύμβουλος που έχει γνωρίσει ο πελάτης σας
  • Μία ασφάλιση  χωρίς ανταγωνισμό
  • 10 σοκαριστικές χρήσεις της Ασφάλειας ζωής και Αναπηρίας
  • Πού θα βρω πελάτες;
  • Τι θα κάνω για τους πελάτες που έχω ήδη
  • Πώς θα τους προσεγγίσω
  • Η Χρυσή ερώτηση
  • Δύο σενάρια για να κλείσω ραντεβού
  • Η παρουσίαση των 5 λεπτών
  • Ποιος θα πληρώσει τα ασφάλιστρα;
  • Πώς θα παραδώσω το συμβόλαιο

Τόπος διεξαγωγής

Λυκούργου 1 και Αιόλου

Αθήνα 10551

(Μέγαρο ΚΟΝΤΑΞ)

7ος όροφος

Θωμάς Μουρελάτος

Εισηγητής

 

Ξεκίνησε την καριέρα του ως μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας (ΕΚΠΑ), από όπου παραιτήθηκε το 1995 για να ασχοληθεί με τις ασφαλίσεις ζωής.

Είναι κορυφαίος ασφαλιστής ζωής,  για πάνω από 20 χρόνια, μέλος του MDRT και της LIMRA, απόφοιτος του LUTC και του ΙΧΟΣ, με εξαιρετική εμπειρία και αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις μεγάλων κεφαλαίων στους κλάδους ζωής σύνταξης και επενδύσεων.  Έχει υπηρετήσει το θεσμό, στις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες, ως ασφαλιστής και διευθυντής υποκαταστήματος.

Έχει το χάρισμα να μεταφέρει στους συναδέλφους ασφαλιστικούς πράκτορες το όραμα της ασφαλιστικής προστασίας  του ανθρώπου, δείχνοντας τους εξαιρετικές τεχνικές προσέγγισης και πώλησης.

Αξία συμμετοχής;

Η συμμετοχή είναι 100€ για 3 ώρες ζωντανής εργαστηριακής εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι κάνουν κράτηση θέσης με κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό και αποστολή του καταθετηρίου στο info@ixos.edu,gr

Τράπεζα Πειραιώς

IBAN: GR37 0171 8420 0068 4212 1696 994

παρακαλούμε στην αιτιολογία ΔΗΛΩΣΤΕ

ονοματεπώνυμο συμμετέχοντος

Πότε θα γίνει το Σεμινάριο

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στο ΙΧΟΣ την

Τετάρτη 27/3 και ώρα 6:00μμ – 9:00μμ