Επιλογή Σελίδας

ερευνα του ΙΧΟΣ σε ασφαλιστικους πρακτορες

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα εξάγονται από την έρευνα εκπαιδευτικών αναγκών που διενήργησε το ΙΧΟΣ, τον Ιούνιο του 2019.  στην έρευνα απάντησαν 150 ασφαλιστικοί πράκτορες οι ερωτήσεις αφορούσαν στις ανάγκες εκπαίδευσης αλλά και στις προθέσεις τους, για ενέργειες μάρκετινγκ για την προώθηση των εργασιών τους.

Οι ασφαλιστικοί πράκτορες,  δείχνουν να αναγνωρίζουν σε σημαντικό βαθμό την ανάγκη προσαρμογής της δουλειάς τους στα δεδομένα της ψηφιακής εποχής.

Πιο αναλυτικά, δείτε παρακάτω την έρευνα που έκανε το ΙΧΟΣ, για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των ασφαλιστικών πρακτόρων, όπου, εξήχθησαν, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω συμπεράσματα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ

Ένας στους δύο ασφαλιστικούς πράκτορες ( 50%) δήλωσε ότι θα επιθυμούσε  εκπαίδευση και υποστήριξη για την ανάπτυξή του σε ειδικές αγορές

%

niche market

Το 60% των ερωτηθέντων δήλωση ανάγκη εκπαίδευσης σε θέματα συμπεριφοράς και ψυχολογίας πελάτη

%

συμπεριφορα πελατη

%

Μελeτη αναγκων

Υψηλό παρουσιάστηκε και το ποσοστό ( 40%)  ασφαλιστικών πρακτόρων που δηλώνουν ανάγκη επανεκπαίδευσης στη διαδικασία συλλογής και επεξεργασίας των στοιχείων του πελάτη

%

out sourcing

Από την άλλη μόνο ένας στους τέσσερις (25%)  ερωτώμενους δήλωσε ότι υπό προϋποθέσεις θα αξιοποιούσε υπηρεσίες τρίτων σε θέματα digital marketing

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ MARKETING

%

EMAIL MARKETING

Επιθυμούν να εφαρμόσουν email marketing, στο πελατολόγιό τους και σε νέους υποψήφιους πελάτες

%

on line sales

Το 45% των ερωτηθέντων θα ήθελαν να αναπτύξουν,  μεθόδους πώλησης μέσω διαδικτύου

Το 42% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θέλουν να βελτιώσουν  την παρουσία τους στα social media

%

social media

Το 35%  των ερωτηθέντων,  θα σκεφτόταν σοβαρά τη λύση πρόσληψης Βοηθού ασφαλιστικού πράκτορα προκειμένου να απελευθερώσει χρόνο για την παραγωγική του δραστηριότητα

%

assistant to the advisor

απαντησεισ αναλυτικα

1

Σε ποια πεδία πιστεύετε πως χρειάζεστε επανεκπαίδευση (αν χρειάζεστε βεβαίως…);

  • Τεχνικές προβολής – Marketing της ‘επιχείρησής’ μου 46% 46%
  • Εξοικείωση με τα Social Media και Τεχνολογία (διαφημίσεις μέσω Facebook , LinkedIn, Skype κ.α.) 42% 42%
  • Διαδικτυακή Πώληση 46% 46%
  • Δημιουργία και Ανάπτυξη Ειδικής Αγοράς – Niche Market 48% 48%
  • Ανάλυση Συμπεριφοράς πελάτη (Buyer Behavior and Analysis) 56% 56%
  • Ανεύρεση Νέων Πελατών 65% 65%
  • Διατήρηση Υφιστάμενων Πελατών 22% 22%
  • Συγκέντρωση Δεδομένων Πελάτη (Ανάλυση Αναγκών) 40% 40%
  • Δεν χρειάζομαι επανεκπαίδευση 2% 2%

2

Σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε κάποια εργαλεία marketing- διαχείρισης Πελατολογίου το επόμενο 12μηνο;

  • Μηνιαία newsletters με την δική μου ‘υπογραφή’ 56% 56%
  • Προσωπικό website 44% 44%
  • Internet-ικό τρόπο συγκέντρωσης δεδομένων Πελάτη (Ανάλυση Αναγκών) 29% 29%
  • Καμπάνιες προϊόντων στοχευμένες προς το δικό μου πελατολόγιο 58% 58%
  • Σύστημα Διαχείρισης Πελατών (CRM: Customer Relationship Management) 46% 46%