Επιλογή Σελίδας

Οι ασφαλιστές  …ξεχωρίζουν

Η ασφαλιστές  είναι η κορωνίδα των επαγγελματιών πωλητών, όσον αφορά τις απαραίτητες ικανότητες που πρέπει να αναπτύσσουν, τις συνθήκες στις οποίες λειτουργούν και τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων που προωθούν.

Η ασφαλιστική πώληση …ξεχωρίζει

Το ασφαλιστικό προϊόν έχει αρκετές ιδιομορφίες μεταξύ των οποίων η “προσωπική” διάσταση και η προσδοκία του “αχρείαστου”. Εξαιτίας τέτοιων χαρακτηριστικών η πώλησή του αποτελεί μια εντελώς ιδιαίτερη διαδικασία.

Πρώτα τα βασικά

Στο σεμινάριο αυτό επαναφέρουμε την ασφαλιστική πώληση στην βάση της, συζητώντας όλες τις φάσεις της κάτω από το πρίσμα των νέων συνθηκών. Αναλύουμε και επεξεργαζόμαστε όλα τα στάδια της πώλησης από την εξεύρεση του πελάτη μέχρι την παράδοση του συμβολαίου και την εξυπηρέτηση

Σε νέους ασφαλιστικούς συμβούλους που έχουν ανάγκη για βοήθεια στην χάραξη ενός «χάρτη καριέρας» στην «χαώδη αγορά»

Σε όλους τους ασφαλιστικούς συμβούλους που θέλουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν ικανό μερίδιο στην αγορά με πιστούς πελάτες και γερές «ρίζες» που αντέχουν στον χρόνο και τις αλλαγές.

  • Βασικές έννοιες της προσωπικής πώλησης.
  • Πως θα εντοπίσετε και θα αξιολογήσετε πελάτες.
  • Η πρώτη προσέγγιση.
  • Η διερεύνηση των αναγκών των επιθυμιών και της διάθεσης του υποψηφίου πελάτη.
  • Η προετοιμασία και η παρουσίαση της πρότασης αγοράς.
  • Ο χειρισμός των αντιρρήσεων, των διευκρινησεων και των προτάσεων του ανταγωνισμού.
  • Η τελική διαπραγμάτευση και το κλείσιμο της συμφωνίας.
  • Οι δεσμεύσεις και οι ενέργειες μετά την πώληση.
  • Η συντήρηση και η εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Η επίτευξη νέων πωλήσεων σε υπάρχοντες πελάτες και σε συστάσεις πελατών.
  • Βασικές έννοιες της προσωπικής πώλησης.
  • Πως θα εντοπίσετε και θα αξιολογήσετε πελάτες.
  • Η πρώτη προσέγγιση.
  • Η διερεύνηση των αναγκών των επιθυμιών και της διάθεσης του υποψηφίου πελάτη.
  • Η προετοιμασία και η παρουσίαση της πρότασης αγοράς.
  • Ο χειρισμός των αντιρρήσεων, των διευκρινησεων και των προτάσεων του ανταγωνισμοί.
  • Η τελική διαπραγματευση και το κλείσιμο της συμφωνίας.
  • Οι δεσμεύσεις και οι ενέργειες μετά την πώληση.
  • Η συντήρηση και η εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Η επίτευξη νέων πωλήσεων σε υπάρχοντες πελάτες και σε συστάσεις πελατών.
  • Βασικές έννοιες της προσωπικής πώλησης.
  • Πως θα εντοπίσετε και θα αξιολογήσετε πελάτες.
  • Η πρώτη προσέγγιση.
  • Η διερεύνηση των αναγκών των επιθυμιών και της διάθεσης του υποψηφίου πελάτη.
  • Η προετοιμασία και η παρουσίαση της πρότασης αγοράς.
  • Ο χειρισμός των αντιρρήσεων, των διευκρινησεων και των προτάσεων του ανταγωνισμοί.
  • Η τελική διαπραγματευση και το κλείσιμο της συμφωνίας.
  • Οι δεσμεύσεις και οι ενέργειες μετά την πώληση.
  • Η συντήρηση και η εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Η επίτευξη νέων πωλήσεων σε υπάρχοντες πελάτες και σε συστάσεις πελατών.

Το σεμινάριο διαρκεί 20 ώρες και θα ολοκληρωθεί σε 5 συναντήσεις

Διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ι.Χο.Σ στους Αμπελόκηπους, στην οδό Ξηρομέρου 12-14 (ισόγειο)

Εναλλακτικά μπορεί να διεξαχθεί στον χώρο σας (με μόνη προϋπόθεση την συμμετοχή 6-8 συναδέλφων)

για τα μέλη και του συνδρομητές του Ι.Χο.Σ. η συμμετοχή είναι 10€ την ώρα και το ποσό συμψηφίζεται με την καταβεβλημένη συνδρομή του

για τα μη μέλη η συμμετοχή διαμορφώνεται στα 15€ την ώρα

Εκτός από εκτεταμένες σημειώσεις δίνονται στους συμμετέχοντες ερωτηματολόγια και φόρμες ανάλυσης αναγκών.

Pin It on Pinterest